måndag 12 december 2011

Christmas feeling

Idag åkte granen in. Efter lite letande hittade jag de kulor jag ville ha och känner mig riktigt nöjd. Till och med Palle godkände den. Som ni ser får julens tema bli svart och silver. Gillar verkligen de stora mattsvarta kulorna mot den gröna granen.




Kulor från Granit, flowerteam och Åhlens. Den söta svarta bocken hittade jag också på flowerteam.




Lite julpynt i huset. Mest julblommor och mycket levande ljus blir det. Nu ska det slås in paket, drickas vin (gillar inte glögg speciellt) och lyssna vidare på julmusik. Idag har mina julkänslor kommit!

2 kommentarer:

  1. Vad fint ni har pyntat, pyssliga du! Puss

    SvaraRadera
  2. Fint och mysigt julpynt! Gillar säcken runt julgranen! Kramar i massor!

    Ser också Ikea PS urnan i ljusrosa skymta i bakgrunden. Jag har den vita men den rosa är också så underbar!! Den vill jag gärna ha den med :)

    Massor av kramar.

    SvaraRadera