torsdag 12 januari 2012

Godbitar från garderoben

Fick ett plötsligt behov av att städa lite i garderoben. Passade då på att kolla efter vad som egentligen hänger där...Här får ni lite smakprov på några utav mina favoriter!

Nyfyndad blus från Gina Tricot (100:- på rean) och jeans från Lee

Blus och byxor från H&M Trend (även denna blusen hittade jag på rean för 150:-) och byxorna har jag fått låna av mamma. Tur att man har en mamma med bra smak...

Linne från H&M Trend och glittriga tights från Gina Tricot

Blus och jeansshorts från H&M trend.

Tröja från H&M och jeanskjol från Lee

1 kommentar:

  1. Vilken massa godbitar! Ett par svarta jeansshorts vill jag också ha. Helst ett par exakt likadana som dina ;)

    Och det måste jag säga, vilken stil dina mamma har! Skitsngga brallor. Vill jag också ha. Eller en mamma med ett par. I rätt storlek... :)

    SvaraRadera