lördag 23 juni 2012

Kids room

Killarna blir större och har andra intressen idag
än vad de hade när vi inredde deras rum första gången
Jag känner att det snart är dags att förnya lite.
Samlar massa inspiration och ork.
Snart så...
via
Jag tänker mig vita väggar och kanske en svart fondvägg. Givetvis ritbar.
Inslag av brun, grå och trä.
Bra med förvaring i form av hyllor och korgar.
Ett skrivbord till Villiam.
En snygg lina att hänga upp favoritbilder och annat på.

Lite färg här och där också såklart...

Hej på er!
Hoppas ni haft en skön midsommar allihopa!
Själv har jag jobbat hela helgen. Men det var helt ok. Regnet har ändå vräkt ner.
Imorgon blir det jobb igen men sen får jag en dag att vila upp mig.
Då blir det ett besök till hos naprapaten och förhoppningsvis kommer jag igång med träningen.
Jag måste ta tag i det nu.
Om inte för att må bra så i alla fall för att stärka min kropp.
Heja heja mig!





1 kommentar:

  1. Det kommer bli superfint i pojkarnas rum!
    Känner som du med träningen, måste komma igång nu för att stärka kroppen. Våra män är så flitiga!

    kram, ps håller på med barnens tröjor ikväll! :-)

    SvaraRadera