tisdag 30 mars 2010

Öppna föskolan och motorcykel

Som jag nämnde tidigare så testade jag och killarna öppna förskolan uppe vid oss igår. Det är som det är, men killarna gillade det! Först fikade vi sen blev det lite lek med leksakerna och barnen sen sångstund i nästan en timme.

Efter det hoppade vi in i bilen och åkte och fikade hos pappa och Annika. Villiam fick såklart även prova morfars motorcykel. Rätt roligtv att se hans utveckling. Ibörjan vågade han knappt gå in i garaget, inte heller sitta på den. Men nu fick jag knappt honom därifrån! När vi sen åkte hemmåt somnade båda som stockar i bilen. Jag fick hela 1½ timme för mig själv. Jag fick i och för sig äta upp det när det var dags att lägga Villiam på kvällen. Det tog "bara" drygt en timme!

Idag skiner solen och så mycket gladare man känner sig! I eftermiddag ska vi hämta Isabel för att sen åka och hämta Villiam på dagis. Tänkte vi skulle måla lite ägg i eftermiddag. Imorgon är det påskfest på dagis och Villiam ska nämligen ha med sig två ägg.

Njut dagen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar