fredag 12 mars 2010

Tjejlunch

Igår blev vi (Sara, jag & Johanna) bjudna till Hanna på lunch. Hon bjöd på pasta med scampi i en supergod tomatsås. Riktigt lyxigt! Ska genast kopiera receptet!

Känner mig fortfarande riktigt förkyld och till och med lite värre idag. Har nu även lock för båda öronen. Skönt att Palle är hemma idag så jag kan ta det lite lugnt!

Imorgon åker mamma och Bengt till Canada för att hälsa på Lollo och Andreas. Jag vill också följa med. Saknar att ha henne hemma... men snart så! Den 12 maj får vi träffa dem igen. Villiam kommer hoppa av glädje!!!

Nu ska jag duscha och hoppas att jag känner mig piggare sen.

Ha en underbar fredag alla fina!



En höggravid Sara som hoppas på att bebis nr2 snart tittar ut!

2 kommentarer:

  1. Tack för den! Flodhästen Svantesson.. Puss

    SvaraRadera
  2. Men ohh, jag hoppas att det var ok! Måste ju bara dokumentera din höggravida mage...puss

    SvaraRadera