lördag 6 mars 2010

Tjejmiddag

Igår var jag som sagt på tjejmiddag hemma hos Sara. "Galningen" bjöd på Thai hämtmat och insisterade på att vi INTE fick betala. Så, TACK Sara för en mycket trevlig kväll. Söta lilla Emil vinkade glatt åt oss i fönstret. Hans första tjejmiddag skulle jag tro. Maria körde oss alla så vägen hem blev lång...först var vi Hittarp, Ödåkra, City, Husensjö och sen till sist kunde hon köra hem till Miatorp. Puh...! Vi kallar henne nu för "taxiMaja".

Killarna bjöd hem Jocke och barnen och de hade ätit tacos, sett på Nicke nyfiken (Troy & Villiam), ätit marängsviss, druckit öl och cola och snackat skit!

På dagen njöt jag av mitt presentkort på Len hud som jag fick av min fina syster yster i julklapp. Jag har dessutom ett till som jag fick av mina fina kompis Sara. Lyx säger jag!

Ännu en dag med sol, och jag känner mig bara gladare och gladare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar