tisdag 12 januari 2010

Ännu en dag...





som gått! Känns lite som tiden står still för tillfället. Dagarna ser väl ganska lika ut på veckodagarna. Villiam är hemma denna veckan också. Allt för att eliminera alla sjukdomsrisker. Kalla mig "nojjig" för det är jag! Samtidigt så myser vi massa nu. Det går verkligen jättebra med båda killarna och sen börjar jag ju jobba och då har man inte denna valmöjligheten längre.

Idag har vi mest varit hemma och myst. Vi var ute en sväng med vagnen då Villiam skulle sova. Han sover inte mycket nu för tiden men idag var han trött. Jag lyckades få 30 minuter bara för mig själv!!

Imorgon åker Palle till Bad Gastein på Kick off med sitt jobb. Jag blir då ensam med barnen i 4 dagar. Hjälp... nä, det ska gå bra! Jag har engagerat familjen. Jag måste bara säga att jag verkligen beundrar de som är ensamma med sina barn. De gör ett hästjobb!

Killarna sover sen ett par timmar tillbaka och snart gör nog jag det också!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar