fredag 8 januari 2010

Härlig dag!






Vilket underbart väder vi har idag. Det är nog -10, sol och alldeles krispigt i luften.

Efter en skön morgon tog vi en promenad ner till jordbodalen och matade ankorna. Villiam är verkligen inger vintermänniska än. Efter en timme börjar han klaga på att han är kall, och framförallt om fingrarna. Pulka är det inget tal om! Sist det var snö praktiskt taget grät han om vi sa att vi skulle ut och åka. Han vill helst sitta i vagnen och "lukta på blommorna". Hugo däremot sover som en prins ute bara han är rätt klädd och nerbäddad.

Nu har vi ätit soppa och snart ska jag ta ut en kladdkaka ur ugnen. Mums...

Ciao!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilken underbar dag det verkar som ni haft. Hos oss är det nog nästan precis samma. Strålande sol och minus 7 grader. Ska ge mig ut i backen nu tänkte jag. Andreas är och tränar som vanligt...
    Jätte kul att du har börjat blogga nu. Perfekt för oss här borta! Jag saknar er så himla mycket! Ses om fyra månader... Pussa barnen från mig. puss puss Lollo

    SvaraRadera