måndag 4 januari 2010

Mitt första...

inlägg, så nu kör vi!

Detta kanske ska vara mitt nyårslöfte till mig själv? Att börja blogga! Jag ser ju detta som en kul grej både för mig själv och för familj och vänner. Det är kul att kunna gå tillbaka i tiden och se vad man gjorde en viss månad eller år (det beror ju givetvis på hur länge jag bloggar).

Okej, håller just nu på att söva en snart 7 månaders Hugo. Han håller nog på att få en ny tand för detta går allt utom bra idag. Vi försöker den här 5 minuters metoden och jag gillar väl den sådär just nu! När den funkar är det ju kanon...

Villiam sover som en prins och störs inte alls vilket är skönt! Han har varit ganska lätt att lägga redan från början, eller så upplevde man bara det så. Då hade vi ju bara honom, ingen annan att ta hänsyn till!

Ciao!

1 kommentar:

  1. Älska 5-minutersmetoden! Tuff att genomföra- men oh so worth it!! Har det gett resultat?
    Puss

    SvaraRadera