lördag 20 februari 2010

Bättre tider...

...än så länge i alla fall. Hugo har varit pigg idag. Inget mer kräk för hans del nu! Men frågan kvarstår ett tag till om det är fler som ska trilla dit?

Idag har Palle jobbat och har nästan precis kommit hem. Vi andra har roat oss med att plocka undan disk, dammsugat, duschat, lekt med bondgården, lagt in en tvätt, lagat lunch och sett lite på film.

Eftersom Viggo ligger på sjukhuset passade vi Ebba en kort sväng igår. Hon är överförtjust i Hugo. Hon blir alldeleles till sig när hon ser honom. Hugo agerar väldigt "killigt" och nonchalerar henne lite. Typ, Ohh ja, jag vet att jag är snygg liksom!!!

Mina tankar går fortfarande till fam Stein och inser nu att en "liten kräksjuka" är en piss i mississippi jämfört med vad de får gå igenom...Söta lilla Viggo, hoppas att du får bli frisk och komma hem snart!

Ikväll blir det som vanligt melodifestivalen (fastän att jag tycker mest att det är skit) och en lugn kräkfri kväll...


Hockey på TV




Min outfit idag!

2 kommentarer:

  1. Vad är det för infektion Viggo har fått?

    SvaraRadera
  2. De vet de inte än. De tar en massa tester! Men hans värden är bättre idag i alla fall!

    SvaraRadera