torsdag 11 februari 2010

Kärlek

En helt vanlig torsdag, en helt vanlig februari dag, en helt vanlig mamma och två helt fantastiska barn! Jag har de bästa ungarna ever... Villiam börjar bli så stor nu...han pratar super bra och vi för riktiga konversationer med varandra. Han kommer ihåg saker, sånt som man nästan själv glömt. Han tar hand om Hugo, leker med honom, pratar med honom, kramar honom och älskar honom. Jo, det säger han titt som tätt. Älskar Hugo, mamma! Sötnosen min... Hugo bara växer och får mer personlighet för varje dag som går. En riktig liten envis och bestämd kille. Han får lära sig mycket av sin storebror.

Det är verkligen himmel eller helvete att vara mamma. Ena dagen vill man inget hellre än att krama och pussa på dem för de är det bästa som finns och andra dagar känna att, nu ger jag upp! Jag orkar inte mer. Tar det aldrig slut? Nä, det gör det inte. I alla fall inte på flera år. Jag läser en blogg som en pappa skriver, Heja Abbe.. Han förklarar det så bra i inlägget SJU ÅR. Jag känner precis likadant!

Jag älskar er mina fina pojkar!


1 kommentar:

  1. va fint skrivit Kristin, känner igen dem där känslorna så väl, man kastas mellan himmel och helvete, som tur övertar himmel...kärleken till ens barn är fantastisk!

    SvaraRadera