onsdag 17 februari 2010

Vanlig men bra dag!

Villiam har varit på dagis i dag igen! Believe it or not... Han har det kanon! Det är bara hans mamma som måste tänka väck alla dumma virus och bakterier.

Jag och Hugo tog en sväng till Väla. Villiam fick ett par nya jeans och en mössa. Stackars Hugo, han får bara ärva allt. Det är sällan jag köper något till honom. Men Villiam har så fina kläder som bara väntar på att få användas igen!

Igår eftermiddags dök Mia och Isabel upp och senare kom mamma förbi. Vi åt tillsammans och sen såg jag och mamma på OS när killarna somnat. Jag lagade en supergod kyckling igår.

Marinad till kyckling:
olja
citronsaft
honung
salt
vitpeppar

Till hade jag ugnsrostade potatisar, körsbärstomater, marinerad fetaost, färsk persilja och en basilika dressing. Fräscht och gott!

Nu ska Palle snart åka och klippa sig! Tur är det för det var en viss fru som försökte...hmm inget bra resultat!


1 kommentar:

  1. Jag vill också vara med er när ni äter god middag kollar os och leker med barnen!! Saknar er jätte mycket! puss lollo

    SvaraRadera